CO DĚLAT, KDYŽ BOJLER NEOHŘÍVÁ

DRAŽICE, STIEBEL ELEKTRON, TATRAMAT, ARISTON, ISEA, KORMORÁN, JUNIOR, NTS

PROČ BOJLER NEOHŘÁL VODU ?

Váš elektrický bojler neohřál vodu? Důvodů může být hned několik. Pokud máte ohřívač vody značky Dražice, Tatramat, Ariston, Stiebel Eltron nebo Aeg, pak Vám budu schopen pomoci.

Co se stalo s bojlerem, že je voda studená?
- poškozené provozní nebo bezpečnostní prvky ohřívače
- poškozená elektroinstalace bojleru
- poškozená elektronika ohřívače (pokud se jedná o elektronický)
- poškozená nebo zanesená nádoba, popř. její součásti
- porucha na elektroinstalaci před bojlerm

U elektrických bojlerů - ohřívačů vody jsou závady opravitelné a závady, které opravit nelze. Jediná možnost je pak výměna ohřívače vody - bojleru za nový.
Pokud bojler neohřívá, obvykle jde o závadu, která je opravitelná. Pokud bojler ohřívá, ale vytéká z něj voda, pak je nutné zjistit příčinu. Pokud k Vám přijedeme, závadu opravíme. Pokud oprava vyžaduje materiál nebo jiná specifika, která nemáme v den opravy sebou, ohřívač zabezpečíme tak, aby nezpůsobil škodu a domluvíme další termín opravy. Většina oprav se však zvládne v jednom termínu.

Opravujeme elektrické bojlery značek DZD Dražice, AEG, Tatramat, Stiebel Eltron, Ariston, ale i ohřívače vody NTS,Isea, Kormoran apod.


NEJSME RYCHLO SERVIS. DĚLÁME PRÁCI V CO NEJLEPŠÍ KVALITĚ. O NAŠÍ KVALITĚ SE MŮŽETE PŘESVĚDČIT VE FOTOGALERII.
Většinu náhradních dílů na bojlery máme skladem a sebou. Pokud máte zájem, volejte: +420 728 28 31 31.

NIKDY NEOPRAVUJTE ELEKTRICKÉ ZAŘÍZENÍ SAMI, NATOŽ OHŘÍVAČ VODY. PŘEDEJDETE TAK
MOŽNÉMU ÚRAZU ELEKTRICKÝM PROUDEM.

SVĚŘTĚ TAKOVÉ OPRAVY TĚM KDO MAJÍ K TAKOVÝM PRACEM OPRÁVNĚNÍ. TŘEBA NÁM.

  no img 300   no img 300  

KAM VŠUDE PŘIJEDEME ?

MČ PRAHA: Praha 1, Praha 2, Praha 3, Praha 4, Praha 5, Praha 6, Praha 7, Praha 8, Praha 9, Praha 10, Praha 11, Praha 12, Praha 13, Praha 14, Praha 15, Praha 16, Praha 17, Praha 18, Praha 19, Praha 20, Praha 21, Praha 22, Praha 23, PRAHA VÝCHOD, PRAHA ZÁPAD.

MIMO PRAHU: Horoměřice, Hostivice, Unhošť, Únětice, Chýně, Jeneč, Tachlovice, Sedlec, Čakovice, Vinoř, Dubeč, Uhříněves, Šestajovice, Jirny, Úvaly u Prahy, Újezd nad Černými Lesy, Sibřina atd.

JAK ZABEZPEČIT BOJLER ?

Po zjištění, že bojler neohřívá, proveďte bez odkladu následující:
- odpojte bojler od zdroje el.proudu -> vypněte jistič bojleru - ohřívače vody
- zastavte přívod vody do bojleru -> pomocí uzávěru u ohřívače, nebo hlavním uzávěrem pro celý byt
- zavolejte na tel.: +420 728 28 31 31 nebo napište text v úvozovkách do SMS:
  "jméno příjmení, adresu, vaše telefonní číslo a text: bojler nám neohřívá, zavolejte nám zpět + podpis"

JAK OBJEDNAT OPRAVU ?

Zavolejte na telefon +420 728 28 31 31 a objednejte si opravu bojleru. Ze štítku na bojleru, nebo z dokumentace nám sdělte značku-výrobce a model bojleru - ohřívače vody.

Po ukončení hovoru nám zašlete SMS s následujícími údaji:
- jméno příjmení
- adresa
- výrobce-značka a model bojleru
- domluvený datum a čas opravy

CO UDĚLAT PŘED PŘÍJEZDEM ?

Pokud je to možné a bydlíte v místě, kde je špatně dostupné parkování a úzký chodník, pokuste se nám připravit - zajistit místo k zaparkování. Pokud to možné není, prosíme o trpělivost, než zaparkujeme.

PO DOKONČENÍ OPRAVY

Po dokončení opravy Vám bude vytištěná OPRAVENKA s popisem závady a DAŇOVÝ DOKLAD.

ZÁRUKA

Záruční lhůty po opravě bojleru:
- práce 24 měsíců
- materiál (náhradní díly) 24 měsíců nebo dle výrobce

Záruka nelze uplatnit pokud:
- je porušená plomba
- je provedený neodborný zásah do opravované části
- materiál byl poškozen např.zanesenými rozvody vody
- není dodržováno doporučení výrobce

Více k záručním podmínkám na stránce ZÁRUČNÍ PODMÍNKY.